underbart=)

Underbart rolig kväll igår=) Man kan bara sammanfatta det så!!! Underbar förfest, underbar fest och toppenefterfest med mig själv och chips och dipp som enda inbjudna=) Bara gå runt och snacka, det är min grej för en toppenkväll och det fick jag igår... Massa mysiga människor som bara var samlade på samma ställe fick en att gå runt och bara vara=) Toabesöken på forsparken... allt kändes som suringen, även om man inte fick ha egen sprit med sig men det var ända skillnaden=) Det är så underbart att bo i Alfta ibland, och ibland är det så fel!! Men igår var allt perfekt, maskaran rann ner för jag skrattade så mycket, det skulle säkert nån se som en katastrof, jag tar det som ett tecken att det var en bra kväll=)Just nu är jag lyrisk och troligtvis kanske eventuellt hade nån inte kul där... men då får de skylla sig själv!!!Nu måste jag äta för om 20 min kommer eva och hämtar mig för att rida... av nån anledning tyckte hon inte jag borde köra-----=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0