Det första jag flyttar...

är en tavla... kanske inte helt normalt... eller vanligt men det är som vanligt med mig, upp och ner och bakvänt... men tavlan SKA med.... det är huvudsaken... å ja det betyder att igår hade vi flyttkaos åt stina... som alltid när fam wedin går in för något så görs det med besked... hus kastas ner i lådor, transporteras på plats och packas upp... jag älskar min familj när det verkligen gäller!! och i helgen gällde det, osagt om folk runtomkrng så funkar allting kan man säga!! Idag river vi köksgolvet i ålunda och imorgon flyttar vi in... då ska ni få konstiga bekymmer av en Susann som aldrig ens bott i en lägenhet själv... kommer visserligen inte bo i hus själv heller men ändå... ändå!!!! Rapport kommer alltså om detta projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0