Grubbeltrubbel...eller varför inte?

Då har man gjort sin första dag som ANSTÄLLD då=) Ganska häftig känsla att gå ifrån vikarie till anställd, även om det bara är deltid och bara är fram till jul är man ändå anställd... man hör liksom till en grupp och har en gemenskap på ett helt annat sätt=) Underbart roligt, även om jag njuter av att vara vikarie oxå så ska det bli kul att vara med och planera på ett helt annat sätt än förut... Första november flyttar dessutom jag och andreas in till hus... Ett hus som vi hyr naturligtvis, inget husköp än... Känns som det skulle gå lite väl fort fram... Även om jag utan problem ser en gräsligt lång framtid tillsammans kan man ju hejda sig lite iallafall=) Naturligtvis är inte allt perfekt, men i det stora är förhållandet äckligt perfekt... Sen har den ju sina baksidor(man kan inte räkna med att jag så snabbt vänjer mig vid tvåsamheten) men det är inga större grejer utan mera saker som man måste vänja sig vid.. T ex att alltid sova bredvid någon... men det är lustigt(vissa nätter erkänner jag) längtar jag till min egen lilla säng där ingen slåss om täcket, där ingen är i vägen i vilken ställning jag vill ligga i eller något annat som är så skönt med att sova själv... När jag väl får sova själv saknar jag mer att ha någon att ligga och slåss med täcket om än av känslan att ha ett eget täcke... antar det betyder att det finns hopp även om mig=) den 10-12november kommer bli riktigt riktigt jobbigt... fattar inte hur mycket som ska hända den helgen... varför ska det klumpa ihop sig så?? Någon som vill va hundvakt? kovakt? (hästarna tar jag, det har jag lovat)   nej snacka om körigt... men vill ju att samtliga ska få åka och roa sig så vad gör man inte.... men kommer bli en tuff vecka och framför allt helg... helgen därefter ska jag dessutom på itt tredje bröllop..... no comments mer över det! nu ska ja sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0