Tidiga mornar, sena kvällar... när sover man?

Just nu är ja inne i en fas där sömn är en bristvara som jag inte vet vart jag ska finna... Dvs jag sover aldrig men känner mig inte heller speciellt trött... Eller så går jag runt i en ständig vaken dröm som inte går att vakna ur.. Vet inte riktigt hur det är egentligen! I alla fall så går livet upp och ner och bak och fram just nu... Samtidigt som allt funkar suveränt bra för mig, har t om fått en halvtidstjänst, fått tag i hus att hyra och känner mig någorlunda trygg i rollen att vara två istället för en.. Så går andras liv riktigt fel och snett just nu och som alltid vill jag hjälpa... men vet inte hur det ska gå till... nej att leva har aldrig varit enkelt och jag inser att allt kan inte vara perfekt... men jag trivs i drömvärldar så frågan är inte OM allt kan vara perfekt utan VARFÖR den inte kan vara det... I slutändan löser det sig nog ska ni se... Återaktiverat mitt mobila bredband, ytterligare ett steg närmare att bo själv.-.. vet inte hur jag ska beskriva hur det känns..... Underbart spännande, nervöst och helskumt... Det sista jag trodde för ett halvår sedan var att jag skulle vara icke singel på väg att flytta in i hus---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0