Ikea å andra (van)vettiga saker...

Jaja... igår var det dags... förväntningarna är uppskruvade och man var redo.... äntligen skulle man ha en ledig dag och bara tat lugnt.... genrepet gick hyfsat så inga panikrep behövdes och en hel dag av bara borta var planerad.... Så halv åtta ringer klockan... halv nio är man på väg till ikea.... 10 är man framme.... sedan är det en heldag med spring i affärer och planläggande.... massa saker skulle plötsligt funderas och bestämmas så det var tur vi kom den tid vi kom... för mor och syster skulle naturlivtis hem till HANDBOLLEN som började sex... vi hann... men vi hade likaväl inte kunnat hinna... det var i vilket fall skönt att komma bort en dag även om det verkligen inte var den vilodag jag hade tänkt mig... samma sak gällde förresten idag... vila innan det var dags för premiär ikväll...om jag är nervös så funderar jag lite grann på hur nervös mina vänner på scenen är... känner mig inte särskilt avundsjuk just nu, även om jag skulle vilja stå där så avskyr jag premiärer... usch och blä!!!!!! ska bli spännande och se hur publikreaktionen är nu när man har lite fler än bara genrepsfolk här.... spänningen stiger=) Jan och jag kom på att jag nu iår äntligen kommer klå mitt rekord att se revyn fem gånger... eftersom jag troligtvis kommer ljussätta alla 14 föreställningarna så har jag ett svårslaget rekord att slå sedan=) Måste säga att jag är imponerad över att jag ens klarar få saker och ting att lysa... även om det ibland är lite försent, eller för tidigt när jag skruvar på så lyser det iallafall=) Bra gjort me!!! ja å alla andra oxå naturligtvis med dem visste jag skulle fixa det=) Nåja i vilket fall, premiär ikväll... åsså var det vilodag idga.... nio ringde mor(jag var naturligtvis redan vaken, för när man äntligen får sova så kan man naturligtvis inte det)*suck* och vi åkte iväg med bilen som vi lånat av dem. Sedan vart det alfta, mat osv... å nu sitter man med färg i håret och det bara är 1 och en halv timme tills det är dags att åka... så det blir lagomt att skölja ur färgen, torka och fixa hår och klä på sig... sedan är det dags för avfärd mot viksjöfors... finns några av sketcherna som jag skulle vilja ha övat innan ridån går upp...får se om det hinns eller om träningspasset bli premiären.... den som kommmer ikväll får se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0