its playtime

Ah, äntligen lite sol, värme och massa humor=)
2011 verkar vara ett bra år, inte minst för att man åter igen har hittat hästar och med dem allt det innebär, den innebär även en hel del skratt och fjant på revyn, nej då.. oroa er inte jag ska inte stå på¨scenen, jag är bara lite bredvid med och hjälper till.. det är skönt att kunna komma hemifrån och leka lite, både bakom scenen och på hästryggen... Imorgon börjar jag dessutom min "nya" anställning på mitt gamla jobb-- HÄven det känns fantastistk roligt, saknar barnen så ska bli kul att återse dem... nej kort och gott, 2011 börjar väldigt väldi9gt bra... bara 1 steg kvar. nämligen fortfarande bredbandslös--- suck å pust... ja sen att man är lite black är oxå jobbigt... får ta till soppa på spik snart... nej då så allvarligt är det inte men visst hade det varit bättre om lönen kom imorgon istället för om två veckor... men men... den som inte spar, den har banne mig inget heller(´tar sig själv i örat) men roligt har vi haft, både med wiiet och det andra vi handlat så vi nu är blacka... kan undra när man ska bli "stur" och lära sig spara?=) Träningspasset (vattensängen) fortsätter och det är en enda lång följetong... vissa nätter går det bra.. andra känns det som man är ute på öppet hav och blåser omkring...då är en fot i golvet att föredra faktist... Annars då... annars tänker jag leka kärringen mot strömmen och säga,... fy fan va underbart det är med snö!!! och vinter!!!!!!! Det är helt underbart va vackert och skönt det är med en riktig vinter... sen får folk tycka precis vad de vill, för det gör nämligen jag med..
tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0