Ojjojoj,...

Gott nytt 2011... Lika bra man börjar träna på att skriva det!!! Här händer det grejjer.. Har äntligen varit ut och luftat mina "fjädrar" den 25 å det var underbart att dricka mycket, snacka en jäkla massa skit och bara vara=) Jag älskar verkligen att umgås med de jag festade med den kvällen, de är så härliga och underbart avslappnande att bara vara=) Varken jag eller sambon vart för full(hmm) så hela festen avnjöts utan minsta problem.. bara massa sång och skratt=) Mera fest åt Susann, känns som en evighet till sommaren och allt sådant så man må¨ste ju festa mera på vinterhalvåret!`!!! Julen blev lite konstig med varken Jan(bilproblem) eller familjen Johansson(torbjörn, Linda, Dennis m familjer) för de envisades med att ha magsjka... men Ulla och Mat..sson (som vi brukar säga) kom iallafall så det var roligt... Men konstigt var det!! I år rimmade vi på E och de flesta hade ett enda stort krångel med det... svårt svårt svårt kan man sammanfatta det med men jag gav bort enkronor och fick engångsmuggar ial... enbär, energidryck, eltejp och enbuske var andra saker som man kommit på... Jan hade tänkt epren... fast det var ju lite fel eftersom det stavas Ipren=)

Nu är det dagen efter nyår och jag sitter och dricker öl, nån tröst för att man var nykter igår ska man väll ha=) P-vännen leker med traktorn för till hans stora glädje har det snöat så han får köra lite grann... inte dumt alls=) Annars spelar vi mest WII super mario bros för tillfället och ett tecken på att man spelar för mycket är när man kör bil och inte tänker "fan det här var halt som satan, eller liknande" utan tänker "det här är lika halt som S-M-B halkbanorna... inte riktigt bra utan ett tecken på att man spelat way to much=)

Nu ska jag roa mig med annat, jag längtar tills vi köpt bredband till Å´lunda för bloggen saknar jag... som mycket annat men i det stora hela trivs jag faktist! å mera uppdateringar kommer.. när tid å utrymme finns

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0