Ojoj....

Hmm från hantlangare till sufflör till ljustekniker... ibland stiger man i graderna=) Förhoppningsvis behövs jag dock inte som ljusis... känner mig knappast kompetent till detta uppdrag... jag menar JAG som knappt kan komma ihåg att blända av till halvljus när man möter bil... nej du mycket skeptisk till detta men det är som alltid kul att få nya utmaningar och testa nya saker.... Känns konstigt att på torsdag är det genrep.... kan undra om ensamblen är redo... nåja jag tror fullt å fast att de på lördag kan dra igång en hejdundrande föreställning... sen får vi se om det sker i mörker eller i någorlunda ljus=) Hehe nej den föreställningen är inte jag som sköter och det kanske är lika bra det=) I vilket fall så känns det som man ständigt är borta, ungefär som i falun när sista månaden som jolly jumper var... ständigt borta och ständigt skrattande... naturligtvis älskar jag det, dagarna på jobbet och kvällarna på sidan av scenen... paradise is close!! Det hjälper till att man dessutom hemma har någon som verkligen tycker om en och att dela vardagen med.. även fast jag vet att han tycker det är lite jobbigt med en frånvarande flickvän men det är bara under en kort tid så tror han överlever=) I helgen har jag vissa planer på att bara lata mig, men det har jag planlagt förr utan att det funkar... men en lugn skön dg vore inte så dumt alls faktist=) Nu ska jag försöka hitta vägen till alfta för att sedan hitta vägen till viksjöfors... ja jag vet! det är närmare från edsbyn än från alfta men ibland har man faktist inge val... saker att fixa å dona... nej nu åter till agendan--- natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0