29 gånger kan vi tillägga nu...

lite lätt rörig helg eller vad säger man... så i tanken kändes det mysigt att bara ha en dag i lugn å ro på måndag å bara vara... men nejehej då... det var det minsann inte!!! vinden gjorde det omöjligt att leka med monika, något jag verkligen längtat till.... så det blev en lång seg dag... la mig t om å sov på kvällen för det var så trökigt!!!! Har ni trökigt?? det har jag.. en kommentar som i rätt situation är en riktigt publiksucce.. men i det här fallet var det bara tråkigt... nått slutet på mina älskade isfolket också vilket gör att jag dessutom är rastlös och inte vet riktigt vad jag ska börja läsa nu... som alltid när man läst den underbara serien är det svårt att komma på något som är lika spännande och intressant... sjukt hur en bokserie som man läst mint 1 gång per år sedan man var 12 kan hålla en intresserad och faschinerad mer än 10 år senare... fortsätter dessutom att vara väldigt osäker och fundersam vilket gör att jag knappast fokuserar mig, vare sig på fritiden eller på revyn.. det enda stället som numera är lugnt och fokuserad är jobbet... jag kan inte fatta vilken lycka jag har som trivs så fantastist bra på jobbet och har arbetskollegor och barn som gör det till ett nöje att jobba... men visst har alla dåliga dagar men det är underbart att veta att jag får jobba kvar till juni.. även om det känns tråkigt att inte få stanna längre så känns det toppen att få ha haft ett så bra ställe att lära sig vad förskoleyrket innebär=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0