vad e det nu då?

ja ni nu är vi på... 26 är det ja=) Helgen som var vart smått den mardröm jag tänkte det skulle bli... massa strul med stort S! kon vägrade resa sig, vilket gör att man läre vända fanskapet var tredje timme... i slutändan blev hon köttfärs... ganska skönt måste ja säga!!! fast det var i måndags så då hade redan helgen gått... träningen på revyn kändes lite stressigt men skönt att få lite klarhet å gå igenom helheten men känns som vi skulle behövt någon vecka till... tisdagen kändes som rena mardrömmen med teknikrep och bara ren stress... genrepet måste jag därför kändes som en lyckad träning... för mycket klaffade inte... som ett typiskt genrep mao! ikväll är det premiär och det känns ganska tungt men roligt... tror nog det kommer fungera... jag hoppas ial det=)
Monika och jag har idag konstaterat att hon e ett envist troll men hennes psyke klarar det mesta... idag trasslade hon in sig i en hård svart slang, den vred sig över alla hennes ben och resta sig över henne... hon sprang några steg sedan stannade hon, lät slangarna ramla ned sedan gick hon lugnt över dem och vi kunde fortsätta longera... snacka om cool häst=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0