slutet---

är här... första lediga helgen på månader... min slutliga sammanställning av hur många gånger jag hört nr blev ganska precis 40 gånger... häftigt va? fantastiskt att man inte tycker det är mer tjatigt än man gör... nu ska man tänka på att jag säkerligen har hört delar av låten och texterna betydligt fler gånger men 40 gånger allt som allt är ändå lite lagomt;)
Annars då? ja det är lite sisådär, revyn lämnar ju som alltid ett litet tomrum och man undrar vad mans ska hitta på.. att jag dessutom är fortsatt förvirrad och närmar mig den punkt där jag antingen måste välja a eller b gör det extra krångligt... hur gör jag och varför?? hatar livet när det är jobbigt och komplicerat och det är det nu..snart tar det slut på ursäkter varför jag inte tar tag i saker och ting och var står vi då? jag vill verkligen inte komma hem och konfronteras med sanningen och det kommer jag en dag att göra... missade helt genen som ingår när man är tjej och ingen sugen på att träna på den heller... vill  veta om vi ens ska börja försöka eller bara ge upp men utan samtal är det ju kört från början... nog om ältande!
med Monika är det en enda lång kärlek, inte ens när hon kastar av mig blir jag arg utan bara så där mjuk och gosig precis som man ska med en förälselse=) jag har verkligen saknat den enkla okomplicerade förhållandet till en häst, mycket mer än jag trodde när jag skaffade henne=) sakta men säkert är parollword vad gäller henne...
nu kommer han hem med mat så dags att äta lite och sedan tv och sängen... underbart med en tom helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0