schindlerslist

Vilken höjdare till film.. En riktigt mysig tisdagsfilm.. Eller hur!! ;-) nä inte riktigt men det är en film som är bra, å knäpp som jag är gillar jag den:-) antar för det är som alltid, de onda är alltid ögongodis å de snälla bara lite smågullig å i schindlerslist finns det massa onda att dregla över :-D får skaffa mig en hakLapp men antar vissa skulle bli lite grinig då;-) älgjakten är på gång och jag är som vanligt fascinerad av det faktum att från att höra att vargarna käkar upp alla älgar är det helt plötsligt överfullt av dem så man bara måste döda en hel hög.. Konstigt att de största varghatarNa är de mest fanatiska älgjägarna, borde inte de vilja ha kvar älgar i skogen så de stora mönstren inte äter upp små barn i sängarna.. Jag är inte emot vare sig varg eller älgjakt men det ska vara licensierad jakt som grundar sig på fakta och inte sagan om rödluvan! För övrigt är jag allmänt irriterad på älgjakt så det så:-P nu börjar snyggingarna flockas i filmen så dags att rikta intresset dit, ja ja kanske inte bara beror på dem som jag gillar filmen men ändå;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0