ja nu sitter man här

Mörkret börjar falla och jag roar mig med att skrämma upp mig med ytterligare med ett avsnitt av bedlam:-) antar jag är knäpp(nä ni skulle inte hålla med på en gång;-) men det är lite småmysigt att bli rädd, i alla fall på det där kontrollerade sättet man blir rädd för i boken å filmens värld.. Fast hand
i hand går ju rädslan som kommer krypande under täcket i källaren, när hunden rusar upp för trappen vilt skällande för hon är mörkrädd, eller katterna som står fräsande i hörnen ilsket gloende på inget.. Då önska
r jag att jag lät bli de där böckern dö utav av hjärtklappningar å att jag är knäpp det visste vi ju redan:-)

Kommentarer
Postat av: Admindre

Ha ha dö av hjärtklappning gör ingen ska det stå;-)

2012-09-19 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0