sitter å hänger..

.eller något, väntar på att hypnotisören ska börja och segare än att vänta på det finns det ju knappt.. Ändå får man ju uppskatta att man i alla fall kan leka med nätet.. Det är lördag kväll å om några timmar börjar engmans spela på palladium, det drar lite i partynerven men försöker lugna den med att nästa vecka är det klubb 25, men dit är det långt ju.. Eller nå, i vilket fall sitter man nu i Edsbyn å väntar på biostart, bredvid mig sitter en gammal klasskompis, framför mig en mamma på jobbet och bakom mig någon jag en gång i tiden ville känna väldigt väl:-) det är småstadsliv Ala verklighet med andra ord, vissa tycker säkert sådant är jobbigt, men jag finner de. Ganska mysigt för det mesta:-)trevlig helg alla:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0