men varför??

frågan kommer ju??? här sitter jag och hela jag bara känner, vemod kärlek, hat och skratt.. som alltid trollbinder mig a loyd webber med sina musikaler, jag hade ju trott att något jag aldrig sett live inte kunde det men nej.. som vanligt griper det mig i själ och hjärta.. sedan jag var 15 har han trollbundit mig och tydligen gör han det än, sedan om det är en man i mask eller en kvinna i vitt, ja lika trollbunden är jag.. min önskan är att jag kunde sjunga så som de gör, spela som de gör och leva ut som de gör.. men lilla jag, får nöja mig med att under någon timme känna puls, hjärta och verkligen hänge mig. och det är helt fantastiskt det med:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0