känner mig dålig

klockan är snart fyra å jag känner mig svinig, trots mina goda förutsattser å så vidare är jag ingen god värdinna:-( känns som ja inte alls pratat å cirkulerat utan bara stått på samma ställe, jag trodde ju att kvällen var för evigt och att jag skulle hinna sen.. nu hann jag inte och jag har ont i magen av känslan att ja inte räckte till idag heller:-( jag hoppas alla hade trevligt ändå och hoppas ja lärt mig något till nästa gång.? natti natti önskar en mörkrädd Susann som verkligen inte borde gått på dass ensam(av någon underlig anledning är toan upptagen) länge sedan en av mina "inneboende pratade med mig å kommer alltid lika chokande och oväntat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0