glad:-)

som vanligt är det påsk, å som vanligt dricks det lite för mycket å lite för lite mat men ändå är det Hälsingland i mitt hjärta:-) i år blev det dessutom en 30 årsfest att besöka och jag måste säga att jag blev förvånad.. jag gruvade mig lite för det var länge sedan ja var med detta gäng å med min ansiktesblindhet så undrade om man ens skulle känna igen någon.. men det var bara roligt å underbart:-) det som var mest kul var den totala avsaknaden av mobiler, det kollades visserligen ibland men ingen satt klistrad å ingen lekte konstant och det var så skönt att faktiskt vara på en fest där folk har fattat att det handlar om att umgås irl och inte via sms/fb! ikväll blir det en till fest i den andan, äggfest hos Ewa:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0