tänk att

jag tycker det är så förundrat att man som kille kan diskutera saker, ja nästan va ovänner å i nästa stund snarksover man, ikväll är inte en sådan kväll, ikväll bara somnade han ändå men vissa kvällar ligger man där och funderar om han spelar.. snarka kan jag oxå men sova när jag är arg.. nä det funkar inte! imorgon är älskliga långfredag å äntligen en helg med massa fest, sociala kontakter och mys:-) sådant man saknar man ibland(ja i alla fall jag )

rider å kör Monica och det känns mer än underbart, att känna hennes lugn å stabiliteten i henne är absolut Värt all väntan även om

ja inte det trodde:-) får se om ni får en vinglig uppdatering imorgon annars blir det glad påsk på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0