fotfetisch

har upptäckt att efter det brutna benet och gipsets borttagandebörjar jag utveckla en fotfetisch, inte över andras fötter utan mina egna.. sen jag gick upp i vikt har mina fötter varit hårda, sprickiga och väldig fula men 6 veckors minimal belastning fick fötterna att må bra igen:-) nu är de Lena, sköna och otroligt bra:-) det har fått mig att sköta om dem oxå, kan sitta varje dag och smörja in och vårda dem tills det nästan känns som dyrkan:-D naturligtvis har jag skaffat sommarens fluga till dem, Scholls fotfil och jag hoppas jag fortsätter använda dem i höst när jag återvänder till jobbet och kanske inte har lika mycket tid att vårda dem:-) för övrigt är rulle och kryckorna ett minne blott och jag kan göra det mesta nu, förutom gå "flytande" nerför trappor eller uppför backar(inge problem upp för trappor eller nerför backar) så om man nu (som jag studerat fotens anatomi) inser man att det är fotens vinkel uppåt som är problemet men kontaktat sjukgymnast så förhoppningsvis löser även det sig:-)0






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0