ska vi testa snurra lite igen?

ja nu är det riktigt länge sen och ganska mycket har snurrat här.. för sisådär 6 veckor sedan hade ni kunnat hitta mig krypandes i skogen.. inte så där lyckligt kravlande eller olyckligt krypande efter en omgång utan kravlande av smärta.. efter en rejäl smäll efter ett snedtramp i skogen fick man bara inse att gå hem.. nä det fanns inte.. bara bita ihop och krypa.. ni som känner mig vet att jag inte gärna besöker det där huset med rött kors på men den dagen vart jag besegrad., när jag krypandes över stock å sten insåg att nej, till Bollnäsakuten far man inte utan inbjudan så ringde jag.. kan säga att det var en väldigt förvånad sköterska som frågade om jag verkligen inte ville ha ambulans.. men nä, skulle ta längre tid för dem så in i bilen och iväg.. väl där vart jag känd som "hon som kröp i skogen med brutet ben". Det var ett alldeles nytt smeknamn som i alla fall inte hade så negativ klang:-) blev röntgen och naturligtvis hade jag brutit alla ben ner till fotleden!!!! så nu bor jag ihop med två nya sambosar.. humle och Dumle kallar jag dem och precis som i alla förhållanden finns det. dagar vi är väldigt överens och andra dagar vi vill slå ihjäl varandra.. å som alltid är det männen i förhållandet som står för våldet!! ;-) så här presenterar jag mina nya killar;-) till högst upp är humle och nedanför är humle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0